Forum FORUM DLA FANÓW CIĘŻARÓWEK I TRANSPORTU Strona Główna FORUM DLA FANÓW CIĘŻARÓWEK I TRANSPORTU
WITAM NA www.truckerfan.fora.pl ... NIE POŻAŁUJESZ ŻE TU WSZEDŁEŚ!!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MAN TGA...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM DLA FANÓW CIĘŻARÓWEK I TRANSPORTU Strona Główna -> MAN...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GLADIATOR
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: Śro 11:06, 01 Lis 2006    Temat postu: MAN TGA...

Tutaj możecie pisać o MAN TGA...Fotki Mile Widziane Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tyszek




Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Międzyrzecz

PostWysłany: Sob 10:07, 04 Lis 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GLADIATOR
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: Sob 13:19, 04 Lis 2006    Temat postu:

No No fajen fotki...Usunąłem twój post z MB SN/NG ponieważ fotki były z MANika Sad Ale nic SPOX ZA TE FOTY Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Addy




Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bobrowniki SBE

PostWysłany: Sob 23:37, 04 Lis 2006    Temat postu:

To jest moj ulubiony truck zaraz po mesiu i volviaku, z wygladu sa bardzo ladne i rowniez malo awaryjne Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Addy




Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bobrowniki SBE

PostWysłany: Nie 23:44, 05 Lis 2006    Temat postu:

Opis:

Truck-no-lo-gy®. Pojęcie powstałe z połączenia słów truck ( => z j. angielskiego - pojazd ciężarowy) i technologia( => z j. greckiego - nauka o technice), obrazujące wiedzę fachową specjaistów firmy MAN oraz jej kompetencję w zakresie produkcji samochodów ciężarowych ( => prace badawczo-rozwojowe, konstrukcje, modele). T - oznacza innowacyjne projekty nowej generacji, wyróżniające się w szczególności: => komfortem, => bezpieczeństwem, => mocą silników, => ekonomicznością, => niezawodnością, => ochroną środowiska. Kombinacje słowne: generacja T. (TG = Trucknology Generation).
TG-A => klasa pojazdów MAN o ciężarze całkowitym od 18 ton.
WITAMY NA POKŁADZIE.
PRZEDE WSZYSTKIM WIĘCEJ DOŚWIADCZYĆ.
Wraz z wdrożeniem przyszłościowej technologii, firma MAN rozwinęła
nową generację ciężkich pojazdów, które pod każdym względem oferują użytkownikowi więcej, niż dotychczas produkowane. Dla kierowcy i jego pomocnika generacja ta wniosła więcej ergonomii, komfortu i bezpieczeństwa, natomiast dla przedsiębiorstw przewozowych oznacza wyższą efektywność pracy oraz ekonomiczność w realizacji zadań. Wszyscy natomiast odniosą korzyści dzięki obniżeniu poziomu uciążliwości pojazdów nowej generacji dla środowiska. Zapoznajcie się z jedynym w swoim rodzaju, perfekcyjnym pojazdem wyruszającym na europejskie drogi.
PO PROSTU JEDNORAZOWO.
Program TG-A obejmuje pięć fascynujących kabin kierowcy, dobieranych do dowolnego zakresu użytkowania pojazdu. Zostały one skonstruowane w taki sposób, aby zapewnić jak najlepsze warunki pracy kierowcy i jego pomocnikowi. Najlepszą z nich jest kabina z wysokim dachem, model XXL, będąca największą kabiną montowaną w Europie na pojazdach ciężarowych. Stanowi ona spełnienie snów o przestrzeni w kabinie pojazdu przeznaczonego do ruchu dalekobieżnego i odpowiada rygorystycznym wymogom w zakresie komfortu jazdy. Równie komfortową szerokość kabiny (2.440 mm) posiada kabina modelu XL. Zapewnia ona uzyskanie niedużej wysokości całkowitej pojazdu. Jak na swoją wielkość jest stosunkowo lekka. Szczególnie nadaje się dla pojazdów wykorzystywanych w ruchu dalekobieżnym i prowadzonych jedynie przez jednego kierowcę. Serię kabin o szerokości 2.240 mm otwiera kabina LX z wysokim dachem, która stanowi syntezę komfortu i funkcjonalności, staje się nowym standardem w ruchu dalekobieżnym. Kabiny model L opracowane zostały z myślą o zastosowaniu ich w pojazdach używanych w tzw. lekkim transporcie dalekobieżnym (transport drzewa i materiałów budowlanych, naczepy-chłodnie, naczepy-cysterny i naczepy-silosy).

Model M
Długość 1.880 mm, szerokość 2.240mm

Model L
Długość 2.280 mm, szerokość 2.240mm, 1 leżanka

Model LX
Długość 2.280 mm, szerokość 2.240mm, wysoki dach, 2 leżanki

Model XL
Długość 2.280 mm, szerokość 2.440mm, 1 leżanka

Model XXL
Długość 2.280 mm, szerokość 2.440mm, wysoki dach, 2 leżanki
PRZY PROWADZENIU POJAZDU NIC NIE ODWRACA UWAGI.
Wspaniale prezentuje się kabina kierowcy opracowana z myślą o kierowcy. Wyposażona została w odpowiednio ułożone, nie utrudniające widoczności wskaźniki oraz logicznie rozmieszczone i łatwo dostępne elementy obsługowe. Przekładnia zmiany biegów, hamulec ręczny oraz pedały, ustawione zostały w niej w idealnym położeniu. Na życzenie klienta, kierownica może być wyposażona w poduszkę powietrzną. Przy pomocy przycisku nożnego, można płynnie zmieniać wysokość oraz kąt jej pochylenia. Najwyższy poziom pod względem ergonomii reprezentują fotele, bez względu na to czy zdecydujecie się na seryjną wersję Komfort, ekskluzywną Luksus, czy też warianty foteli Nonplusultra z elektryczną regulacją ustawienia. Wszystkie modele foteli amortyzowanych pneumatycznie, dysponują wielofunkcyjnym oparciem ze zintegrowanymi podgłówkami oraz systemem trójpunktowych pasów bezpieczeństwa (w przypadku wyposażenia kierownicy w poduszkę powietrzną, system pasów posiada samonapinacze). Uderzenia przenoszone na konstrukcję podwozia są prawie nie odczuwalne dla kierowcy i jego pomocnika, ponieważ zapewnia to nowego typu, pneumatyczne łożyskowanie kabiny kierowcy, ze sprężynami o ekstremalnie dużym ugięciu, które należy do standardowego wyposażenia.
NA BIEŻĄCO, W CZASIE JAZDY
Stały nadzór pojazdu i jego stanu w czasie jazdy stanowią warunek sprawnego zarządzania informacjami, które zrealizowano wraz z wprowadzeniem do eksploatacji pojazdów TG-A. Zespolone urządzenie „Baseline” przekazuje kierowcy (w bardzo czytelny sposób) wszystkie istotne w danym momencie informacje. Oprócz takich danych jak na przykład prędkość, liczba obrotów silnika, ilość pozostałego paliwa oraz temperatura wody w chłodnicy, kierowca ma do dyspozycji informacje dotyczące zasięgu, średniego zużycia paliwa, średniej prędkości jazdy i temperatury panującej na zewnątrz kabiny. Jeszcze większe możliwości informowania kierowcy stwarza zespolone urządzenie „Midline”, w którym zintegrowano dodatkowo takie komponenty informacyjno-komunikacyjne jak telefon i radio. Perspektywicznym z całą pewnością jest system nawigacyjny, umożliwiający dotarcie do celu w możliwie jak najkrótszym czasie. Wszystkie odchylenia od normy (ważniejszych parametrów) sygnalizowane są kierowcy (w przypadku obu typów urządzenia zespolonego) poprzez zapalenie się centralnej lampki sygnalizacyjnej z diodą świecącą oraz uruchomienie brzęczyka. Przy użyciu urządzenia zespolonego można uzyskać informacje odnoszące się do wykonania zalecanych obsług konserwacyjnych, z uwzględnieniem sposobu eksploatacji pojazdu.
Najnowocześniejsze układy elektroniczne zastosowane w pojazdach MAN, mierzą jego „puls”. Przyjmują one i oceniają impulsy o wiele szybciej, aniżeli miliony szarych komórek w mózgu człowieka. W ten sposób są regulowane, sterowane i nadzorowane wszystkie funkcje pojazdu. Kierowca na bieżąco uzyskuje informacje o stanie pojazdu, ponieważ są one przedstawiane na monitorze. Systemy komputerowe są ze sobą połączone tworząc sieć, dzięki czemu wartości pomiarowe mogą być wykorzystywane przez wszystkie urządzenia sterujące. Zastosowanie infostrady CAN pozwoliło na ograniczenie liczby czujników, przewodów i połączeń wtykowych, a jednocześnie pozwoliło na osiągnięcie maksymalnej niezawodności.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GLADIATOR
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: Pon 14:51, 06 Lis 2006    Temat postu:

Widze dokładny opis MANika TGA... THX ADDY

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Truckmaniak




Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 18:23, 17 Gru 2006    Temat postu:

Stylistyka najwyższej klasy modeli XL i XXL emanuje zarówno siłą, mocą jak i elegancją. Ekstremalnie niska częstotliwość drgań własnych zawieszenia pneumatycznego gwarantuje skuteczną izolację kabiny kierowcy od drgań.
Kabina kierowcy XXL to najwyższy model w palecie dostępnych kabin, oferująca największą możliwą przestrzeń w jej wnętrzu oraz maksymalną wielkość schowków.
Kabina kierowcy XL jest idealna do eksploatacji na dalekich trasach, gdy pojazd prowadzi tylko jeden kierowca lub do specjalnej zabudowy (np. pojazdy chłodnie, pojazdy do transportu mebli itd.).
Dobry klimat
Dla celów chłodzenia wnętrza pojazdu dostępna jest dla obu modeli klimatyzacja stacjonarna. Przy czym: nadmiar chłodzenia odprowadzany jest do zbiornika chłodzenia w lewym schowku w kabinie kierowcy. Dzięki temu, wnętrze kabiny klimatyzować można przez maksymalnie 8 godzin, niezależnie od pracy silnika. Układ klimatyzacji potrzebuje jedynie 25% koniecznej zwykle ilości środka chłodzącego.
Schowki
Schowki w TGA pomagają kierowcy i pasażerowi utrzymać w kabinie porządek. W trzech zamykanych schowkach w kabinie kierowcy XXL umieszczać można bagaże o ciężarze do 20 kg.
Schowki znajdują się również pod dolną leżanką. Dostęp do nich uzyskuje się poprzez odchylenie leżanki w górę. W schowku po stronie pasażera, który od wewnątrz kabiny jest niedostępny, umieszczać można narzędzia i materiały eksploatacyjne. Dzięki temu do kabiny nie przedostają się z niego żadne zapachy.




(C) [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM DLA FANÓW CIĘŻARÓWEK I TRANSPORTU Strona Główna -> MAN... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin